Το PYLON CRM Λογιστών είναι ένα σύστημα διαχείρισης εργασιών για Λογιστικά Γραφεία, με σκοπό την παρακολούθηση Φορολογικών και Εργατικών Υποχρεώσεων των πελατών.
Αποτελεί μια All-in-One λύση με καινοτομίες όπως το διεταιρικό λογιστικό σχέδιο πλήρους παραμετροποίησης, με τη δυνατότητα γρήγορης καταχώρησης και δυναμικών προτύπων αλλά και με την παρακολούθηση πολλαπλών νομισμάτων θα καλύψει και τις πιο απαιτητικές ανάγκες.
Το PYLON Accounting Suite Hybrid είναι μία κορυφαία Λογιστική Εφαρμογή νέας γενιάς για κάθε μέγεθος Λογιστικού Γραφείου. Η καινοτομία του βασίζεται στη διαχείριση των λειτουργιών σε ενιαίο περιβάλλον, την παρακολούθηση επιλεγμένων εργασιών, την επιλογή εκτυπωτικών συστημάτων και τη δυνατότητα προσαρμογής στις νέες τεχνολογίες Mobile & Cloud.
H ΕΧΤRA ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ είναι η εφαρμογή που διαθέτει αυτοματοποιημένες και τυποποιημένες διαδικασίες, εξοικονομώντας χρόνο στις καθημερινές εργασίες ενός σύγχρονου Λογιστικού γραφείου.
Παρέχει λειτουργίες γρήγορης καταχώρησης και δυνατότητα άμεσης σύνδεσης με όλα τα κυκλώματα της εφαρμογής, για άμεση ολοκλήρωση των εργασιών χωρίς λάθη.
Η Hyper Action Μισθοδοσία παρέχει τη δυνατότητα αναβαθμισμένης παρακολούθησης όλου του κυκλώματος μισθοδοσίας για απεριόριστο αριθμό εργαζομένων και εταιρειών, με την πλέον εύχρηστη και συνάμα έγκυρη διαδικασία της αγοράς.
Το Tax System είναι η πιο επιτυχημένη εφαρμογή φορολογίας και διαχείρισης εντύπων στην Ελληνική αγορά. Εξοικονομεί χρόνο με τις μαζικές διαδικασίες άντλησης δεδομένων και τις αυτόματες διαδικασίες Υποβολής. Παρέχει πλήρη ενημέρωση όσον αφορά τη φορολογική νομοθεσία, μέσα από συνεχώς ενημερωμένες εκδόσεις.
H πλατφόρμα λογισμικού PYLON – HRM Superior Solution είναι η πλέον ολοκληρωμένη λύση υψηλής τεχνολογίας μισθοδοσίας και διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων σε παραθυρικό περιβάλλον, για μεγάλες επιχειρήσεις του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.
Το ESS (Employee Self Service) αποτελεί μια υπερσύγχρονη web εφαρμογή με ολοκληρωμένο online σύστημα αυτοεξυπηρέτησης και αλληλεπίδρασης των εργαζομένων, η οποία αυξάνει την αμεσότητα της πληροφόρησης του προσωπικού. Με το ESS όλες οι εκκρεμότητες του τμήματος HR ολοκληρώνονται άμεσα.
Eίναι η ολοκληρωμένη λύση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας για μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Καλύπτει την ανάγκη σημάνσεων κάρτας και την ενημέρωση του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ με επιπλέον δυνατότητα ενημέρωσης και του λογιστή.
Ο KOMVOS ONLINE λειτουργεί μέσα στην ενιαία πλατφόρμα της Ιστοσελίδας e-forologia και είναι ένα εύχρηστο δίκτυο επίλυσης φορολογικών θεμάτων και μέσο αναζήτησης λύσεων / απαντήσεων σε ερωτήματα της επικαιρότητας.