One BusinessOne BusinessOne Business
[email protected]
211 800 2000
Πουρνάρα 9 Μαρούσι Τ.Κ. 151 24

Στην One Business Solutions, κατανοούμε τη σημασία της αποτελεσματικής διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης.

Οι λύσεις μας περιλαμβάνουν τόσο ιδιοπαραγόμενες όσο και διεθνείς εφαρμογές, που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις επικοινωνίες, τη συνεργασία και την εφαρμογή μιας πελατοκεντρικής στρατηγικής σε ολόκληρο τον οργανισμό.

Απευθύνεται σε:

Επιχειρήσεις όλων των μεγεθών που επιθυμούν να βελτιώσουν τη διαχείριση των σχέσεών τους με τους πελάτες, να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους και να υιοθετήσουν μια πελατοκεντρική στρατηγική.

Περιλαμβάνει επιχειρήσεις που αναζητούν εξειδικευμένες λύσεις CRM για τη βελτίωση της επικοινωνίας, της συνεργασίας και της παραγωγικότητας στον τομέα των πωλήσεων.

Διαχείριση πελατών CRM 3

Pylon CRM Hybrid:

Το πανίσχυρο εργαλείο διαχείρισης σχέσεων πελατολογίου

Το Pylon CRM Hybrid είναι βασισμένο στην πολυβραβευμένη πλατφόρμα εφαρμογών Pylon και έχει τη δυνατότητα να υιοθετεί όλα τα σύγχρονα best practices, με αποτέλεσμα την ενδυνάμωση των σχέσεων με τους πελάτες και τον εξοπλισμό των πωλήσεων σε καθημερινή βάση.

Με το πάτημα ενός κουμπιού προσφέρει πληθώρα εκτυπώσεων και αναφορών επιχειρηματικής ευφυΐας (Β.Ι.), ενώ μέσω αυτοματοποιήσεων ελαχιστοποιεί το διαχειριστικό χρόνο, επιτρέποντας στα στελέχη να εστιάσουν στους πελάτες!

Δυνατότητες του CRM της One Business:

icons-crm-01

Διαχείριση
επαφών/πόρων

Καταγραφή και παρακολούθηση πληροφοριών πελατών, συνεργατών και προμηθευτών. Οργάνωση διεπαφών με πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των αγορών, των προτιμήσεων και των επικοινωνιών.
Ολοκληρωμένο σύστημα Loyalty

Ολοκληρωμένο
σύστημα Loyalty

Διαχείριση καρτών μελών, πόντων και προνομίων, με πλήρη παρακολούθηση των ιστορικών συναλλαγών.
Δραστηριότητες/Ευκαιρίες πωλήσεων

Δραστηριότητες
/Ευκαιρίες πωλήσεων

Διαχείριση pipeline, αυτόματη δημιουργία προσφορών και ανάλυση δεδομένων για προβλέψεις πωλήσεων. Ενημέρωση για το status των πωλήσεων και των ευκαιριών ανάπτυξης.
Segmentation Tool

Segmentation
Tool

Τμηματοποίηση επαφών/πελατών βάσει κριτηρίων και αναζήτηση δεδομένων μέσω natural language query.

Εξοδολόγια & Timesheets

Εξοδολόγια &
Timesheets

Καταγραφή χρόνου εργασίας, δραστηριοτήτων και εξόδων για καλύτερη ανάλυση και διαφάνεια.
Merchandising & Ερωτηματολόγια

Merchandising &
Ερωτηματολόγια

Διαχείριση πελατών, επαφών, ειδών και ανταγωνισμού. Καταγραφή αποθέματος, πληροφορίες τοποθέτησης ραφιού και δυνατότητα έξυπνης διαχείρισης ερωτήσεων σε ερωτηματολόγια.
Multichannel εξυπηρέτηση πελατών

Multichannel
εξυπηρέτηση

Ενσωμάτωση των threads επικοινωνίας από social media (Facebook, Twitter, Instagram) σε αιτήματα και ευκαιρίες πώλησης, διευκολύνοντας την εξυπηρέτηση πελατών.
M.I.S.

Εξοδολόγια &
Timesheets

Καταγραφή χρόνου εργασίας, δραστηριοτήτων και εξόδων για καλύτερη ανάλυση και διαφάνεια.

Visit Plan

Visit
Plan

Δημιουργία δυναμικών και κυκλικών πλάνων επισκέψεων, με δυνατότητα optimal routing και απολογισμό ενεργειών.
Ενέργειες Telemarketing

Ενέργειες
Telemarketing

Προγραμματισμός κλήσεων, διαχείριση επαφών και παρακολούθηση τηλεφωνικών εκστρατειών.

Τα βασικά του χαρακτηριστικά:

Αυτοματοποιεί όλες τις εταιρικές διαδικασίες, μέσω του εύκολου και ευέλικτου περιβάλλοντος χρήσης.
Διαχειρίζεται την εμπορική δραστηριότητα και την «Επιχειρηματική Ευφυΐα» χάρη στα ευέλικτα στατιστικά στοιχεία που παρέχει στα διάφορα τμήματα μίας επιχείρησης.
Συμβάλλει στην έγκαιρη αντιμετώπιση προβλημάτων και στον εντοπισμό επιχειρηματικών ευκαιριών.

Παρακολουθεί, συνολικά, τον κύκλο πώλησης από την αρχική λίστα δυνητικών πελατών, τις επικοινωνίες, τη δημιουργία ευκαιριών πώλησης, τη δημιουργία προσφοράς και το κλείσιμο της πώλησης με μετασχηματισμό σε παραστατικό.

Εύκολη Mobile διαχείριση, με το Roaming UI (User Interface) που γίνεται απλά login από οποιοδήποτε σταθμό εργασίας στο προσωπικό περιβάλλον εργασίας με όλες τις παραμετροποιήσεις.
Δημιουργεί προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες μέσω εργαλείων όπως After Sales επικοινωνία, ραντεβού πριν και μετά την πώληση, δελτία επίσκεψης, καθώς και άλλων προσωπικών ενεργειών όπως ευχετήριες κάρτες ή αλληλεπίδραση στα Social Media.
Ελαχιστοποιεί τον χρόνο καταχωρήσεων όλων των ενεργειών, συνολικός προγραμματισμός, και παρέχει άμεση πληροφόρηση για τις εργασίες της ημέρας που πρέπει να ολοκληρωθούν.
Παρέχει custom εκτυπώσεις, εύκολα και γρήγορα, με τη γεννήτρια εκτυπώσεων Easy Report Generator.
Απλοποιεί και ενοποιεί τις τηλεφωνικές διαδικασίες, με το τηλεφωνικό κέντρο και την εξειδικευμένη οθόνη εργασίας telemarketing.

Οι βασικές του λειτουργίες:

  Απόλυτος έλεγχος των πόρων και ενεργειών με δυνατότητα μετασχηματισμού τους σε παραστατικά πώλησης.
  Δυνατότητα διαχείρισης ενεργειών ομάδων και εργαλείο τμηματοποίησης πελατών (Segmentation Tool) για τον καθορισμό του βέλτιστου target group στις καμπάνιες σας.
  Παρακολούθηση της πορείας του κύκλου πώλησης και διαμόρφωση προσωποποιημένων καμπανιών ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκονται οι πελάτες.
  Δυνατότητα ολοκληρωμένων προγραμμάτων πιστότητας και επιβράβευσης των πελατών.
 Πλούσιο reporting για έγκαιρη πληροφόρηση, εύκολες διορθωτικές κινήσεις, παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας και αύξηση της αποδοτικότητας των marketing ενεργειών.

Τα Highlights της Καινοτομίας του:

Δημιουργία ερωτηματολογίων survey monkey για την ικανοποίηση των πελατών, για έρευνες αγοράς και επεξεργασία των αποτελεσμάτων σε ποιοτική πληροφόρηση.
Στοχευμένη επικοινωνία με το κοινό μέσω Viber & SMS απευθείας από το PYLON CRM Hybrid με αποστολή προσωποποιημένων μηνυμάτων στους πελάτες για ολοκληρωμένο customer experience.
Δυνατότητα ευέλικτων ορισμών προγραμμάτων συγκέντρωσης πόντων και στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα προγράμματα μελών.
Ολοκληρωμένη διαχείριση Προωθητικών ενεργειών (Καμπάνιες), με καθορισμό των προϊόντων που προωθούνται, των λιστών επαφών που θα απευθύνονται, τη διάρκεια της ενέργειας, τους πόρους που θα συμμετέχουν, την επιτυχία και τον αναμενόμενο τζίρο.
Γιατί να επιλέξετε CRM λύσεις από την One Business;

Με το Pylon CRM Hybrid και τις εξειδικευμένες εφαρμογές μας, παρέχουμε στις επιχειρήσεις την τεχνολογία και τα εργαλεία που χρειάζονται για να ενισχύσουν τις σχέσεις με τους πελάτες τους, να αναβαθμίσουν τη λειτουργία των πωλήσεων και να εξασφαλίσουν μια πλήρως πελατοκεντρική στρατηγική.

Διαχείριση πελατών CRM 4

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και δείτε πώς
η One Business μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας
να προσεγγίσει τους πελάτες σας με νέους και πιο
αποδοτικούς τρόπους!

Επικοινωνήστε μαζί μας

Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και μάθετε πώς
το Epsilon Smart Ergani μπορεί να μεταμορφώσει
τη διαχείριση της επιχείρησής σας.

    Μετάβαση στο περιεχόμενο